Coffeeshop zaadje | mannetje of vrouwtje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #16
    Re: Coffeeshop zaadje | mannetje of vrouwtje?

    Hermahash, best lekker. Beter als herma wiet en zoon stinkzaadje in je joint.

    Comment

    • kasplantje
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • May 2016
      • 17

      #17
      Re: Coffeeshop zaadje | mannetje of vrouwtje?

      Ziet er nu goed uit, het lijkt er toch echt op dat het een vrouwtje is [emoji2]

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

      Comment

      • kasplantje
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • May 2016
        • 17

        #18
        Re: Coffeeshop zaadje | mannetje of vrouwtje?

        uploadfromtaptalk1466780073154.jpguploadfromtaptalk1466780087689.jpg

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

        Comment

        Bezig...